Egzersizin Faydaları

EGZERSİZİN FAYDALARI ; Kalp hastalığı, felç, tip 2 diyabet ve kanser gibi ana hastalık riskinizi % 50 'ye kadar düşürebilir ve erken ölüm riskini% 30'a kadar azaltabilir. Egzersiz vücudunuzda hemen etkisini gösteris ve kendinizi her geçen gün daha dinç hissedersiniz.

Egzersiz yapmak her zaman sahip olduğumuz mucize bir tedavi olarak görebilirsiniz, eğer uzun zamandır hiç egzersiz yapmıyorsanız, malesef bu durumda sağlığınızı ciddi riske atıyorsunuz. Oysaki zaman ayırarak yapabileceğiniz ve alışkanlık haline getirebileceğiniz teknik egzersiz hareketleri, yaşınız ne olursa olsun fiziksel olarak aktif olmanın ve daha sağlıklı-mutlu bir yaşam sürmenize yardımcı olacağına dair güçlü bilimsel kanıtlar var. Düzenli egzersiz yapanların kalp hastalığı, tip 2 diyabet, felç ve birçok kronik hastalık riski daha düşüktür.

Özgür ve aktif olmanın, kilo vermenin en sağlıklı yollarından biri yürümektir.

Egzersizler şekiller ve tariflerle gösterilmesi doğru değildir, kendinizi bir kalıba sokmaya çalışmayın. Kendinize en uygun egzersiz yöntemlerini bulun ve bu egzersizleri kısa sürelerle hayatınıza entegre edin. En kolay yöntem ile başlayın. Yürüyüş bu konuda en ideal başlangıçtır. Düzenli yürüyüşün kalp hastalığı, tip 2 diyabet, astım gibi kronik hastalık riskini azalttığı kanıtlanmıştır.